Preču atgriešana

1.1. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada tasuta ja saada tasutud raha tagasi. “Indivy Maksa järgmisel kuul” puhul tuleb tooted tagastada enne maksepäeva (järgmise kuu 15. päev). Taganemisõiguse teostamiseks võib Tarbija kasutada käesolevate tingimuste Lisana 1 toodud lepingust taganemise avalduse tüüpvormi või esitades Proswimile muu ühemõttelise taganemisavalduse.

1.1.1. Tagastamine kui kaup on tellitud Omniva või Itella pakiautomaati: Teile saadetakse tagastuskood sõnumiga kui kaup on jõudnud pakiautomaati, selle koodiga saate toote pakiautomaadist tagastada. Tagastamiseks tuleb viia pakk Omniva või Itella pakiautomaati ja sisestada sõnumiga saadud tagastuskood.

Tagastamine kui kaup on tellitud Omniva või Itella kulleriga või puudub tagastuskood: Kui te ei saa pakiteatega tagastuskoodi, saate paki tagastada algse pakikoodiga kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest. Tagastatavale pakile jätke külge ka sellel olnud aadresskaart. Valige pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, skaneerige triipkood või sisestage esialgne pakikood ning asetage pakk kappi, tagastuse aadressikaardi lisab pakile kuller.

Tagastamine kauplusesse: Kauplusesse (Tähesaju tee 11, Tallinn) on võimalik tagastada tellimusi, mille tarnspordimeetodiks on valitud kauplusesse järele tulemine.

Kui paki tagastamisega ilmneb probleeme võta ühendust info@proswim.ee või helista +372 55 563 399

1.2. Taganemisavalduse kättesaamisel tagastame raha samale arveldusarvele, millelt raha meile laekus viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, v.a. kui võime keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni tarbija on tagastanud meile taganetud lepingu esemeks olnud kauba või esitanud tõendi, et on selle kauba meile tagasi saatnud.

1.3. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

1.4. Originaalpakendi avamine tuleb teha ettevaatlikult, seda kahjustamata. Ainult juhul, kui pakendit ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest. Kui Ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

1.5. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil info@proswim.ee või helistades klienditeenindusse +372 55 563 399 (klienditeeninduse telefon on kättesaadav E-R 9:00-16:00).

1.6. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

1.7.  Kauba tagastamiseks palume ära täita tagastuslehe, mis on saadetud Ostjale koos kaubaga. Tagastusleht tuleb lisada juurde tagastatavale kaubale.

Tagastusleht peab sisaldama järgmist infot:

  • ostja nimi;
  • tagastatav kaup;
  • tellimuse number;

 

Juhul kui tagastusleht on kadunud, siis palume ühendust võtta info@proswim.ee või esitada punktis 1.7. toodud info vabas vormis.