Videotreeningud: Mitmekülgne ÜKE treening

15.00

  • Ligipääs videotele: 30 päevaks 
  • Videote arv: 7
  • Kellele need mõeldud on? Nii treeneritele, sportlastele kui ka harrastajatele ja lapsevanematele
  • Kus treeninguid mugav teha on? Nii kodus kui ka treeningsaalis
  • Treener: Toomas Paju 
  • Sportlased, kes harjutusi ette näitavad: Katrin Zaitseva ja Daniel Zaitsev
  • Treeninguteks vajalikud vahendid: treeningmatt, treeningkummid, tasakaalupall ja massaažirull.

 

Videotreeningutes “Mitmekülgne ÜKE treening” näitavad tippujuja Daniel Zaitsev ja mitmekülgne sportlane Katrin Zaitseva ette harjutusi, juhendajaks pikaaegne treener Toomas Paju. Eelkõige süvalihastele keskenduval online-treeningul on 7 osa. Esimesed kolm osa koosnevad oma keharaskusega harjutustest, neljandas osas võetakse appi treeningkumm ning viiendas osas tasakaalupall. Kuues osa keskendub lihashooldusele ja seitsmes osa venitusele.

 

Noorsportlastele on süvalihased äärmiselt olulised, sest need on kere stabiliseerivad ja mobiliseerivad lihased, mida tuleb treenida ja arendada just siis, kui noore inimese närvisüsteem areneb ehk siis kasvuea lõpuni. 

 

Sportlane saab valida just endale sobiva korduste arvu. Iga treeningu juures on ka treeningkava, mille saab välja printida ja mille järgi harjutusi teha ja korduste arvu jälgida. Treeninguteks vajalikud vahendid saab soetada Proswimist.

 

P.S! Loosime välja 5 Proswimi 15€ kinkekaarti kõigi vahel, kes liituvad videotreeningutega veebruari jooksul😉